Telecom groothandel: onderdelen & accessoires voor smartphone, tablet, GSM, hoesjes, Reparatie Benodigheden, telefoonhoesjes - NT Mobiel Accessoires B.V.

Gratis verzending binnen Nederland
Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis
Veillig online betalen, iDeal of Paypal
Online of telefonisch support

NT Mobiel Accessoires B.V.

ma t/m za 9-19
+31 10 229 89 03
+31 685 535 471

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

  1. Klant worden
  2. Bestellen
  3. Betaalmethoden
  4. Verzending
  5. Retourneren

Klant worden

1- Wie kan zich registreren op nt-mobiel.nl?

NT Mobiel Accessoires is een groothandel bedrijf en verkoop alleen aan bedrijven die ingeschreven staan bij Kamer van Koophandel. Daarom kunnen alleen bedrijven met een geldig Kvk-en BTW nummer zich registreren op nt-mobiel.nl

 

2- Hoe kan ik mijn bedrijf registreren?

Registreren kan op twee manieren. Door u of door ons. In het eerste geval kunt u rechtstreeks via deze pagina je bedrijf aanmelden. Zodra wij uw aanmelding hebben ontvangen, wordt uw account geactiveerd. U kunt dan direct bestellingen plaatsen en uw account beheren.

U kunt er ook voor kiezen dat wij een account voor u aanmaken. Hiervoor dient u met ons contact op te nemen via +31 (0)102298903. Een account dat door ons is aangemaakt, is meteen ook actief.

 

3- Hoe lang duurt het voordat ik een klant ben van NT Mobiel?

Wij zijn verplicht om juiste gegevens van u te ontvangen. Daarom wordt na de aanmelding een korte controle uitgevoerd door ons. Het activeren van uw account duurt maximaal 24 uur.

 

4- Hoe kan ik mijn (bedrijfs) gegevens wijzigen?

Alle klanten van NT Mobiel Accessoires krijgen een eigen klantenpagina, waar zij hun gegevens kunnen wijzigen.

Bestellen

5- Wie kan bestellingen plaatsen op nt-mobiel.nl?

NT Mobiel Accessoires B.V. verkoopt enkel aan bedrijven. Voor het bestellen dient u een account aan te maken bij ons. Dit is een zeer eenvoudig proces. Meld uw bedrijf aan en wij activeren uw account binnen een korte tijd. 

6- Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

Ja. Op uw klantenpagina kunt u de historie bekijken van al uw bestellingen. U kunt elke van deze bestellingen aanpassen en/of direct opnieuw bestellen.

 7- Hoe zijn de prijzen opgebouwd op nt-mobiel.nl?

Alle weergegeven prijzen op nt-mobiel.nl zijn exclusief BTW. Bij het afrekenen ziet u de 21% BTW in uw winkelwagenoverzicht. Dit geldt alleen voor Nederland. Buiten Nederland rekenen wij geen BTW op uw aankopen. 

 

Betaalmethoden

8- Hoe kan ik op nt-mobiel.nl betalen?

Veiligheid in betalingsverkeer verdient terecht veel aandacht. Wij vinden het ook belangrijk dat uw betaling in een veilige omgeving plaatsvindt. Bij nt-mobiel.nl kunt u via iDeal, PayPal, MisterCash en Sofortbanking betalen. Dit wordt mogelijk gemaakt door Sisow Payment Innovations.

Verzending

9- Wat zijn de verzendkosten bij nt-mobiel.nl?

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, rekenen we in meeste gevallen geen verzendkosten. De verzendkosten bedragen als volgt:

Nederland
Bestellingen tot €50 = €5
Bestellingen van €50 en meer = Gratis

Buiten Nederland (Europa)
Bestellingen tot €200 = €10 
Bestellingen van €200 tot €400 = €5
Bestellingen van €400 en meer = Gratis


Bij een aantal producten zoals LCD’d rekenen wij tot een bedrag van €1000,- (excl. BTW) verzendkosten. De kosten vind u terug bij uw bestelling.

 

10- Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Één dag. Wij versturen elke dag de bestellingen op. Dit betekent dat u deze de volgende dag ontvangt. Voorwaarde hiervoor is dat de bestelling vóór 15 uur geplaatst is. Zendingen buiten Nederland nemen iets langer in beslag, onder normale omstandigheden 2 werkdagen. 

 

11- Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Nadat uw bestelling verstuurd is, krijgt u een email van onze koerier. In dit bericht staat een link met een traceercode, waarmee u uw bestelling kunt traceren.

 

12- Kan ik mijn bestelde producten op nt-mobiel.nl zelf ophalen?

Ja. U kunt uw bestelling maandag t/m zaterdag ophalen van 9.30 tot 19.00 uur op Innsbruckweg 46, 3047AH Rotterdam.

 

13- Kan ik een afspraak maken wanneer de producten geleverd moeten worden?

Ja.

 

Retourneren

14- Wanneer kan ik een product retourneren?

U heeft 8 dagen bedenktijd. Gedurende deze periode kunt u uw bestelde producten aan ons retourneren. Bij een retourzending komen alle verzendkosten op uw rekeking. Daarnaast komt er 5% van het aankoopbedrag als administratiekosten bij.

 

15- Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Dat is afhankelijk van de reden waarom iets geretouneerd moet worden. Wanneer u niet tevreden bent over het product of een fout product hebt besteld en deze graag wilt retourneren, dan betaalt u zelf de retourneerkosten. Als wij een fout hebben gemaakt, dan betalen wij logischerwijs de kosten.

 

16- Algemene voorwaarden retourneren.

Het product moet: 

-         in de originele verpakking zijn

-         onbeschadigd zijn

-         binnen een termijn van 8 dagen bij ons terug zijn

-         al betaald zijn


Please wait...